سرلشکر باقری عنوان کرد؛

اقدامات مؤثر پلیس در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندهی انتظامی استان بوشهر هستیم.
کد خبر: ۵۵۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 04December 2022

اقدامات مؤثر پلیس در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریابه گزارش گروه دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت و رسالت سنگینی را در سطح کشور در عرصه امنیت بر عهده دارد.

سردار باقری در ادامه با اشاره به شرایط خاص استان بوشهر گفت: وظیفه نیروی انتظامی در استان بوشهر به علت مرزی و ساحلی بودن و برخورداری از مراکز بزرگ اقتصادی سنگین‌تر است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندهی انتظامی استان بوشهر هستیم که توفیقات مهمی کسب شده است.

وی اضافه کرد: امید است در آینده هم با تداوم امنیت و آرامش در استان بوشهر شاهد تلاش بیشتر مردم و سرمایه‌گذاران باشیم تا همه فعالان اقتصادی در سایه امنیت به‌عنوان زیرساخت اصلی سرمایه‌گذاری زندگی کنند و به کار و تلاش ادامه دهند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: استان بوشهر در سایه ولایتمداری و بصیرت مردمی و تلاش نیرو‌های انتظامی در حوادث اخیر کشور از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار