فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) خبر داد؛

آغاز فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج)

ابوالقاسمی از آغاز فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) در سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این فعالیت‌ها در سال‌های آتی با رشد چشمگیری همراه شود.
کد خبر: ۵۵۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 04December 2022

آغاز فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دکتر «حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت روز پرستار که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از معنویت فضای دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) مدیون پرستاران است؛ به‌عنوان مثال در دوران شیوع کرونا و همچنین در جریان فتنه اخیر، پرستاران ما شبانه‌روز نداشتند و بدون هیچ استراحتی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

ابوالقاسمی در ادامه با اشاره به توسعه دانشکده پرستاری این دانشگاه در سال‌های اخیر، افزود: در دانشکده پرستاری بقیةالله (عج) به‌عنوان یکی از بزرگترین دانشکده‌های پرستاری در کشور، تاکنون چهار هزار پرستار و کادر پرستاری در ۱۱ رشته تربیت شدند؛ از سوی دیگر، ما در این دانشگاه با توسعه ۲۵۰ درصدی مواجه هستیم که این هم ناشی از حمایت‌های فرمانده کل سپاه در دو سال اخیر است.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) با بیان اینکه فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سال جاری آغاز شده است، اظهار امیدواری کرد که این فعالیت‌ها در سال‌های آتی با رشد چشمگیری همراه شود.

آیین گرامیداشت روز پرستار با حضور سرلشکر «سلامی» فرمانده کل سپاه برگزار شد و طی آن از خانواده پرستاران شهید تجلیل شد؛ همچنین در این مراسم، از «جایزه شهید قاسمی» رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار