تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد قطع‌نخاعی در هرمزگان

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد قطع‌نخاعی استان هرمزگان با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد.  
کد خبر: ۵۵۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 07December 2022

تجلیل از همسران جانبازان 70 درصد قطع‌نخاعی استان هرمزگانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد قطع‌نخاعی استان هرمزگان با حضور «احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، «یعقوب دبیری‌نژاد» عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و جانبازان نخاعی در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این مراسم، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و ایام بزرگداشت مقام پرستار، از زحمات، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های همسران جانبازان قدردانی کرد و اظهار داشت: همسران جانبازان پرستاران واقعی نظام هستند که با صبری زینبی و تفکری ولایی، کار پرستاری و نگهداری از جانبازان را برعهده دارند.

«ناوکی» با اشاره به اینکه همسران جانبازان نخاعی مسائل و مشکلات زیادی را متحمل می‌شوند، افزود: این بزرگواران با بردباری بر سختی‌ها، بی‌تردید در نوع خود مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، جامعه را مدیون خانواده‌های شهدا و جانبازان دانست و گفت: باید تلاش کنیم قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان اینکه با تلاش مضاعف، دغدغه‌های همسران جانبازان را از راه قانونی پیگیری و رفع خواهم کرد، افزود: خدمتی که شما برای این عزیزان می‌کنید پاداشی نیکو دارد و بی‌شک خداوند اجر این پاداش را خواهد داد.

در مراسم یاد شده جانبازان و همسران جانبازان حاضر، دغدغه‌های خود را بیان کردند و در پایان از همسران جانبازان نخاعی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها