مدیرادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

استقبال نوقلمان لرستانی از کارگاه آموزشی داستان‌نویسی دفاع مقدس

«دهقانی» گفت: از ابتدای مرداد سال جاری کارگاه آموزشی داستان‌نویسی دفاع مقدس در خرم آباد آغاز به کار کرد و تا پایان آذر تعداد جلسات این کارگاه به 20 جلسه می‌رسد که استقبال از این دوره آموزشی از طرف نویسندگان و نوقلمان چشمگیر بود.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹ - 08December 2022

استقبال نوقلمان لرستانی از کارگاه آموزشی داستان نویسی دفاع مقدس

«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای مردادماه سال جاری کارگاه آموزشی داستان نویسی دفاع مقدس به صورت حضوری در خرم آباد آغاز به کارکرد و تا پایان آذر ماه،  تعداد جلسات این کارگاه به 20 جلسه  می‌رسد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر نویسندگان و نوقلمان لرستانی از برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی، افزود: برگزاری کارگاه‌های مجازی داستان نویسی، خاطره نگاری و فیلمنامه نویسی نیز از جمله فعالیت‌های سال 1401 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان هست.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: 30 جلسه کارگاه‌های مرتبط با تاریخ شفاهی، مقالات دانشنامه و آشنایی با معارف دفاع مقدس با همکاری معاونت اسناد و پژوهش، آموزش و ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از ابتدای سالجاری تا کنون برگزار شده است.

دهقانی گفت: برگزاری کارگاه ویراستاری و تبدیل داستان کوتاه به نمایشنامه و فیلمنامه از جمله برنامه های پیش بینی شده در سه ماه پایانی سالجاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار