دبیر اشراف کلی دفتر فرمانده معظم کل قوا:

نیاز امروز جامعه ما «جهاد تبیین» است

سردار «تشکری» با بیان این‌که آن‌چه ما امروز در شرایط غبارآلود فتنه نیاز داریم، «جهاد تبیین» است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عرصه، به‌تنهایی پرچم‌دار هستند؛ بنابراین باید بیش از گذشته موضوع «جهاد تبیین» را جدی گرفت.
کد خبر: ۵۵۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 06December 2022

نیاز امروز جامعه ما «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمود تشکری» دبیر اشراف کلی دفتر فرمانده معظم کل قوا، امروز (سه‌شنبه) در جشنواره «مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه» با اشاره به ارزیابی‌هایی که از نیروهای مسلح صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رشد قابل توجهی در بخش‌های مختلف، خصوصاً توجیه سیاسی و بصیرت‌افزایی داشته است.

سردار تشکری افزود: همکاری، تعامل، هم‌افزایی و همدلی بین فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه، در مرکز و سازمان‌های سپاه افزایش داشته است و حضور فرماندهان ارزشمند، ولایت‌مدار و متدین، در جهت تقویت برنامه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مؤثر است.

دبیر اشراف کلی دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که امسال ما در جشنواره مالک‌اشتر چهار برگزیده داشتیم که سه برگزیده آن از مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بود، گفت: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، هم در حوزه آموزش‌های عقیدتی ‌سیاسی و هم در حوزه بخش سیاسی، عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت اثربخش بودن فعالیت‌های نمایندگی‌های ولی‌فقیه در نیروهای مسلح تأکید دارند؛ لذا این اثربخشی باید در صحنه عمل دیده شود و بر این اساس، مسئولیت نمایندگی‌های ولی‌فقیه بسیار سنگین است.

سردار تشکری تأکید کرد: آن‌چه که ما امروز در شرایط غبارآلود فتنه نیاز داریم، انسان‌های مومن، پابه‌کار و ایثارگری است که در شرایط «جنگ شناختی» به «جهاد تبیین» عمل کنند؛ اما احساس می‌کنیم که در این زمینه دچار خلأ هستیم؛ در حالی که خیلی‌ها احساس می‌کنند که باید این پرچم را بردارند؛ ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عرصه، به‌تنهایی دارند پرچم‌داری می‌کنند؛ بنابراین باید بیش از گذشته موضوع «جهاد تبیین» را جدی گرفت و نیاز امروز جامعه ما همین است.

دبیر اشراف کلی دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود، خطاب به نیروهای مسلح تأکید کرده‌اند که آمادگی‌های نیروهای مسلح، تنها به تجهیزات، آموزش و مهارت و تخصص نیست و آن‌چیزی که آمادگی‌ها را افزون می‌کند، «سرمایه انسانی» است و آن‌چیزی هم که سرمایه انسانی را به میدان می‌آورد، «بصیرت» و «معنویت» است؛ لذا نقش نمایندگی‌های ولی‌فقیه در نیروهای مسلح در این زمینه، نقش بی‌بدیلی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها