دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

تلاش کنیم تا ظرفیت موجود در ادارات کل ارتقا پیدا کند

سرهنگ امیریان گفت: باید تلاش کنیم تا ظرفیت موجود در ادارات کل با فعال شدن و یا برطرف کردن نیازهای کارشناسان راهیان نور ارتقا پیدا کند تا بتوانیم با ارتباط مستقیم و مستمر تعامل بیشتری را برای اجرای عملیات راهیان نور رقم بزنیم.
کد خبر: ۵۵۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 07December 2022

نشست سرهنگ بسیجی مهدی امیریان با کارشناسان راهیان نور در ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با کارشناسان راهیان نور ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونین ستاد مرکزی روز چهارشنبه (۹ آذر) به صورت ارتباط زنده تصویری با موضوع «تعامل و همکاری بیشتر با ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای اجرای عملیات راهیان نور» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ امیریان در ابتدا با ابراز خرسندی برای برگزاری این نشست بعد از وقفه‌ای طولانی که نویدبخش تعامل و همکاری بیشتر است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا ظرفیت موجود در ادارات کل با فعال شدن و یا برطرف کردن نیازهای کارشناسان راهیان نور ارتقا پیدا کند تا بتوانیم با ارتباط مستقیم و مستمر تعامل بیشتری را برای اجرای عملیات راهیان نور رقم بزنیم.

وی در ادامه با بیان ویژگی‌ها و شرایط استان‌های مبدا در حوزه خادمین و اعزام زائرین و همچنین هفت استان مقصد برای میزبانی در ایام اوج و غیر اوج راهیان نور افزود: در دوره‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در قسمت‌های سخت‌افزاری و زیر‌ساخت راهیان نور انجام شده است. حالا ما قصد داریم تا تمام ارکان‌های موجود مثل قرارگاه‌ها و شبکه‌ها، یادمان‌های دفاع مقدس، خادمین، راویان و تولیدات مکتوب و رسانه‌ای که کنار یکدیگر قرار دارند را در اختیار بخش دوم راهیان نور، یعنی «محتوا» قرار دهیم تا با ارتقای کمی و کیفی این مهم بتوانیم در سبد فرهنگی کشور تأثیر داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان از شرکت کنندگان در این جلسه تشکر کرد و با اشاره به برخی از نقش‌های ادارات کل در راهیان نور، این جلسه را آغازی برای فعالیت‌های تاثیرگذار در حوزه محتوا دانست.

در این جلسه معاونین ستاد مرکزی راهیان نور و همچنین هر یک از کارشناسان راهیان نور در استان‌ها که به صورت ارتباط زنده تصویری در جلسه حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌‌های انجام شده، پیشنهاد و رویکردهای خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار