رئیس جنبش اسلامی فلسطین:

مقاومت ملت فلسطین، مانع از یهودی سازی قدس خواهد شد

شیخ صلاح در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، تاکید کرد که برغم تجاوزات و توطئه‌های دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در طول تاریخ، ملت فلسطین پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 06December 2022

مقاومت ملت فلسطین، مانع از یهودی سازی قدس خواهد شد

به گزارش گروه بین‌اللمل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ تاکید کرد که توطئه‌های شوم دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی کاملا علنی شده و دیگر بر کسی پوشیده نیست.  

شیخ صلاح تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی سازی قدس و تمام آثار تاریخی و دینی این شهر است، برغم تجاوزات و توطئه‌های دشمن صهیونیستی در مسجد الاقصی در طول تاریخ، پیروز ملت فلسطین خواهد شد.

شیخ صلاح اظهار داشت که مسجد الاقصی فراتر از تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن و طرح‌های یهودی سازی است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی، رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به بهانه‌های امنیتی ممنوع السفر کرده است.

بر اساس این گزارش، طی ۱۵ سال گذشته مسئولان رژیم صهیونیستی اجازه ورود شیخ رائد صلاح به مسجدالاقصی را نداده اند، وی بیشتر مواقع در زندان‌های رژیم صهیونیستی حبس بوده و یا در حصر بوده است و اجازه ورود به قدس اشغالی را نیز نداشته است.

رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، از سال ۲۰۱۰ بار‌ها از طرف مسئولان رژیم صهیونیستی بازداشت و حبس شده است و علت اصلی این اقدامات ظالمانه علیه او، مخالفت شیخ صلاح با سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی بوده است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار