استاندار گیلان:

تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه رمز موفقیت ملت ایران است

«عباسی» با اشاره به اینکه دشمنان در طول انقلاب اسلامی از وحدت و بصیرت مردم و اعتلای نظام اسلامی واهمه داشتند گفت: تقویت روحیه ایثار و شهادت در بطن جامعه رمز موفقیت ملت شریف ایران و خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 06December 2022

تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه رمز موفقیت ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان عصر امروز در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران استانداری گیلان با تاکید بر تکریم و حفظ کرامت عملی خانواده شاهد و ایثارگران در ادارات و نهاد‌ها اظهار داشت: فعالیت شورای مشورتی در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف که امنیت کشورمان را مرهون ایثارشان هستیم، ضرورت دارد.

وی برگزاری جلسات شورای مشورتی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های استان را لازم دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر در همه بخش‌ها که در اختیارات استان است باید به نحو شایسته انجام شود.

نمانیده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و جامعه ارزشمند ایثارگران چشم و چراغ و روشنابخش جامعه اسلامی ایران هستند.

عباسی با بیان خاطراتی از لحظات دیدارش با خانواده شهدا و ایثارگران، خدمت به منادیان استقامت و پایداری را مایه افتخار مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولیت امانتی از سوی شهدا و امام شهیدان به مسئولان است و باید بدانیم که حرکت در مسیر شهیدان و خدمت صادقانه به مردم تحت امر ولایت فقیه که مورد تاکید در وصایای شهداست، توفیق دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول انقلاب اسلامی از وحدت و بصیرت مردم و اعتلای نظام اسلامی واهمه داشته و دارند، بیان کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت در بطن جامعه رمز موفقیت ملت شریف ایران و خار چشم دشمنان است.

در این نشست، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و محمدرضا حق‌بین مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه دادند‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار