نماینده ولی فقیه در کردستان:

آموزش قرآن باید با جذابیت همراه شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به حضور ذی‌نفعان و مخاطبان آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان، توجه به قرآن را یک ضرورت دانست و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید در این حوزه ایجاد انگیزه کرده و آموزش قرآن با جذابیت همراه شود. 
کد خبر: ۵۶۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 06December 2022

آموزش قرآن باید با جذابیت همراه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با فعالان و دست‌اندرکاران امور قرآنی آموزش و پرورش استان که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، مسائل مربوط به آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت را اولویت اول این دفتر در بخش فعالیت‌های عمومی عنوان کرد و خواستار برگزاری نشست‌های گفت‌وگو محور و هم‌اندیشی برای فرهنگیان و کارکنان شد. 

وی با اشاره به حضور ذی‌نفعان و مخاطبان آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان، توجه به قرآن را یک ضرورت دانست و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید در این حوزه ایجاد انگیزه کرده و آموزش قرآن با جذابیت همراه شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه جذابیت در آموزش قرآن تنها به عهده معلمان دینی و قرآن نیست و همه معلمان و دست‌اندرکاران باید پای کار باشند، تصریح کرد: در بخش مادی و معنوی این امر مهم باید بیشتر تلاش کرده و همه مروج قرآن و دین باشیم. 

وی با اشاره به طرح‌های متعدد، اقدامات و خروجی برنامه‌ها، عنوان کرد: در اجرای برنامه‌ها، آنچه مهم است تاثیر‌گذاری طرح‌هاست. 

پورذهبی همچنین با اشاره به ضرورت بیان واقعیت‌های جامعه برای مردم، به فلسفه وجودی انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس پرداخت و یادآور شد: آموزش و پرورش می‌تواند از طریق این بستر بر خانواده‌ها تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار