پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز دانشجو؛

شانزدهم آذر ماه، نمادی از روحیه ظلم‌ستیزی و بصیرت دانشجویان است

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در پیام تبریکی به مناسبت روز دانشجو این روز را نمادی از روحیه‌ی ظلم ستیزی و بصیرت دانشجویان دانست.
کد خبر: ۵۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 06December 2022

شانزدهم  آذر ماه، نمادی از روحیه ظلم ستیزی و بصیرت دانشجویان است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت شانزدهم آذر ماه و گرامیداشت روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

شانزده آذر نمادی از  روحیه‌ی‌ ظلم ستیزی، مقاومت، استقلال‌خواهی  و یادآور رشادت دانشجویانی است که با آگاهی و بصیرت مثال زدنی سینه خود را  سپر تیرهای استعماری  استکبار جهانی کردند.

قشر دانشجو و دانشگاهی نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور محسوب می‌شوند، طی کردن پله های ترقی و موفقیت بستگی به همت و تلاش این قشر فرهیخته دارد.

این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره با حضور فکری، علمی و عملی نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند؛ در دوران مبارزات انقلابی، دفاع مقدس و بعد از آن، در مقابله با حوادث طبیعی و غیر  طبیعی حضور دانشجویان فعال بسیجی و جهادی گواه این ادعاست.

 در شرایط حساس کنونی که دشمنان ایران اسلامی با تحریک و تهییج جوانان و نوجوانان در پی بر هم زدن نظم و امنیت ملی کشور عزیزمان  هستند، انتظار می‌رود با بر پایی کرسی‌های آزاد اندیشی و در سطح دانشگاهها و جهاد تبیین، دانشجویان را نسبت به واقعیات کشور آکاه کرده و همچنین ، از دانشجویان انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار دهند.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای دانشجو، موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی به خصوص دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاههای استان لرستان را از خداوند متعال  مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار