در راستای طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر (ع)» صورت گرفت؛

ادای احترام دانش‌آموزان نیشابوری به پیراهن متبرک شهدا

دانش‌آموزان دبستان و دبیرستان دخترانه بقراط نیشابور به پیراهن شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین پرچم‌های متبرک از حرم حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل‌العباس (ع) و حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۶۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰ - 08December 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر (ع)» به همت موسسه فرهنگی هنری «یادیاران نیشابور» در دبستان و دبیرستان دخترانه بقراط نیشابور اجرا شد.

در این مراسم، دانش‌آموزان به پیراهن شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین پرچم‌های متبرک از حرم حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل‌ العباس (ع) و حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) ادای احترام کرده و ۲ نفر از دانش‌آموزان، دلنوشته‌ای را در خصوص سردار شهید «نورعلی شوشتری» و «محسن قاجاریان» در جمع دانش‌آموزان قرائت کردند.

«ابراهیم شبان» رزمنده دوران دفاع مقدس و از اعضای موسسه «یادیاران نیشابور»، هدف از برگزاری طرح «بوی پیراهن یوسف» را ارتباط معنوی دانش‌آموزان با شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: ما از شهدا فاصله گرفته‌ایم؛ لذا برای این‌که دل‌های پاک و معصوم بچه‌ها را با شهدا پیوند بزنیم، می‌توانیم در قالب همین طرح آن‌ها را با شهدا آشنا کنیم.

ادای احترام دانش‌آموزان نیشابوری به پیراهن متبرک شهدا

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار