فرماندار آبادان خبر داد؛

ورود پیکر مطهر ۱۰۰ شهید دفاع مقدس به کشور از طریق آبراه اروند

عباسپور گفت: پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس از مسیر آبراه بین‌المللی اروندرود وارد بندر آبادان می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ - 08December 2022

ورود پیکر مطهر یکصد شهید دوران دفاع مقدس به کشور از طریق آبراه اروند

«احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، به ورود پیکر مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس به کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امکانات و تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از پیکرهای پاک و مطهر شهدای عزیز از طریق مرز آبی اروند در آبادان فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آبادان و تاکید بر حضور همه ادارات در مراسم استقبال از شهدا، افزود: پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) از مسیر آبراه بین المللی اروندرود وارد بندر آبادان می‌شوند.

فرماندار آبادان به آماده سازی یک اسکله از اسکله‌های بندر آبادان برای ورود پیکرهای شهدا اشاره کرد و گفت: شناور و یدک کش انتقال پیکر شهدا و شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش سطح آمادگی امداد و نجات از سوی بندر آبادان آماده شده است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از فرزندان حماسه ساز این مملکت استقبال کنیم.

عباسپور ضمن دعوت از مردم آبادان و خرمشهر برای حضور در مراسم استقبال از پیکرهای شهدا یادآور شد: مراسم وداع با شهدا نیز امشب در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها