نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مردم با دشمنان همراهی نمی‌کنند/ مسئولان پاسخگوی ملت باشند

کوچکی‌نژاد گفت: مردم با دشمنان همراهی نمی‌کنند و وظیفه مسئولان است که ضعف‌های خود را جبران کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.
کد خبر: ۵۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 08December 2022

مردم با دشمنان همراهی نمی‌کنند/ مسئولان پاسخگوی ملت باشند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مردم به فراخوان دشمنان برای اعتصابات سراسری در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ آذر پاسخ منفی دادند، اظهار داشت: ما به مردم معترض حق می‌دهیم که اگر نسبت به موضوعی گله‌مند هستند، اعتراض خود را مطرح کنند و حتماً مطالبات آنان باید پیگیری شود.

وی بیان کرد: معتقدم که باید فضا را برای اعتراضات به حق مردم درباره مسائل گوناگون از جمله اقتصادی بیشتر فراهم کنیم و ما مسئولان نباید فراموش کنیم که اعتراض حق مردم است و باید فضا برای معترضان فراهم شود که اعتراضات خود را مطرح کنند تا مسئولان بهتر در جریان مطالبات مردم قرار گیرند و آن را پیگیری کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث آشوبگران با مردمی که به صورت مسالمت‌آمیز اعتراض خود را مطرح می‌کنند، فرق دارد. البته اغتشاشگران که سلاح سرد و گرم در دست دارند و در کشور تخریب و ناامنی ایجاد می‌کنند، مشخص است که اعتراض ندارند و فقط دنبال ناامنی و تخریب کشور هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اغتشاشگران در این مدت به جان مردم افتادند و به اموال و جان مردم حمله کردند. مردم بصیر و آگاه ایران به دشمنان داخلی و خارجی که دنبال تخریب، ناامنی و اعتصاب در کشور هستند، پاسخ منفی دادند و هیچ‌گاه به آنان همراهی نمی‌کنند.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: البته مسئولان هم وظیفه دارند مطالبات مردم را بشنوند و حل کنند. مردم گلایه‌هایی در زمینه‌های مختلف، چون اجتماعی و اقتصادی دارند و مسئولان باید پاسخگوی این مطالبات باشند. گلایه‌های مردم پابرجاست و مسئولان باید ضعف‌های خود را جبران کنند. انتظارمان از رئیس جمهور هم آن است که افراد ناتوان در دستگاه اجرایی را عزل کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار