نماینده، ولی فقیه در مازندران:

الگو‌های تربیتی فاطمی در جامعه نهادینه شود

آیت الله «محمدی لایینی» گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی مناسب برای زنان جامعه ما است و باید با تربیت فرزندانمان الگوی‌های تربیتی ما زهرایی و فاطمی در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۵۶۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ - 09December 2022

الگو‌های تربیتی فاطمی در جامعه نهادینه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد باقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در مراسم جانباز سردار شهید حاج «علی ییلاقی اشرفی» که در مصلای آیت الله جباری برگزار شد، با تمجید از جانفشانی‌های همسران جانبازان در مراقبت از این یادگار‌های دوران دفاع مقدس و بیان اینکه جانبازان و همسرانشان بر ما حجت هستند، اظهار داشت: نام و یاد همسران جانبازان به نیکی در کنار اسامی شهدا یاد شود.

وی افزود: جانبازان و همسران جانبازان در کشور باید تکریم شوند چراکه اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی این عزیزان است.

محمدی لایینی بیان کرد: ما خود را مدیون جانبازان می‌دانیم چراکه این عزیزان اعضای بدن خود را برای دفاع از اسلام از دست دادند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: انقلاب ما هزینه‌های فراوانی داد اندک ریزیش‌ها در مقابل رویش هیچ هستند.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه و با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) درباره اوصاف شیعیان اذعان داشت: شیعه واجب و حرام برایش خط قرمز است اصل واجبات را باید رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خیر گرایی یکی از خصلت‌های حضرت زهرا (س) بود، گفت: انسان مومن رویکردش غیر گرایانه باشد نه خود گرانه.

آیت الله محمدی لایینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیره حضرت زهرا (س) و ماجرای بخشش لباس عروسی متذکر شد: این بانوی مکرمه اسلام بهترین الگوی مناسب برای زنان جامعه ما است و باید با تربیت فرزندانمان الگوی‌های تربیتی ما زهرایی و فاطمی در جامعه نهادینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره جریانات اخیر و توطئه دشمنان خاطرنشان کرد: فتنه گران فریب خوردگان صهیونیست هستند و ملت ما بیدار است و نخواهد گذاشت که دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ما با صفا با بصیرت حافظ آرمان‌ها و در خط ولایت و در خط رهبر‌ی هستند، خاطرنشان کرد: ملت ما در پی حفظ ارزش‌های خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و پاسدار ارزش‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار