جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

برنامه‌های دهه مقاومت مردمی برگزار می‌شود

سردار «طهماسبی» در جلسه هماهنگی و برگزاری مراسم به مناسبت شهادت قاسم سلیمانی گفت: برنامه‌های دهه مقاومت به صورت مردمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 28December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار پاسدار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جلسه مسؤولان در استانداری برای هماهنگی و برگزاری مراسم به مناسبت شهادت قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۱۰ تا ۱۹ دی‌ماه به عنوان دهه مقاومت نام‌گذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی به مناسبت این دهه پیش‌بینی کرده است، اضافه کرد: بیشتر برنامه‌ها با محوریت مساجد و محلات برگزار خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه فضاسازی شهری برای سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت انجام شود، عنوان کرد:شهرداری تابلو‌های تبلیغاتی و استند‌ها را در اختیار بسیج قرار دهد تا با همکاری هم نسبت به اطلاع‌رسانی این دهه اقدام شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی به مناسبت دهه مقاومت توزیع می‌شود، ادامه داد: آزادسازی زندانی‌های نیازمند به نیابت از حاج قاسم انجام می‌شود.

وی گفت: میز خدمت، اردو‌های جهادی و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دهه مقاومت در استان زنجان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه دهه مقاومت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در روز ۱۳ دی‌ماه خبر داد و گفت: این مراسم همراه با سخنرانی سردار «رونده» یکی از همرزمان و مشاوران سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پیشنهاد می‌شود به منظور مردمی بودن برنامه بعد از ظهر در حسینیه رزمندگان ثارالله برگزار شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در ادامه این جلسه با تقدیر از حضور مردم برای استقبال و تدفین شهدای گمنام در زنجان اظهار کرد: مردم با حضور در این مراسم بار دیگر ارادت خود را به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان زنجان نشان دادند.

سرهنگ پاسدار «شمس‌الدین موسوی» گفت: تاکید می‌شود برنامه‌های دهه مقاومت با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها