بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به مناسبت یوم‌الله ۹ دی؛

۹ دی، روز تجلی قدرت خداست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، به‌مناسبت یوم‌الله ۹ دی مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 30December 2022

روز 9 دی، روز تجلی قدرت خدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت ۹ دی مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز نهم دی سال ۱۳۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت‌مدار متجلی شد. روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفس‌شان برید و مرگ‌شان رقم خورد و ملت امام حسین (ع) ایران اسلامی نشان دادند که نقشه فتنه‌گران از پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

۹ دی به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این حرکت مردم اتمام‌حجت برای همه است.

۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدسات، نظام و سالار شهیدان‌شان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل‌شان گوش می‌دهند که می‌فرمود همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

در نهم دی سال ۱۳۸۸ ملت بزرگوار ایران حماسه‌ای خودجوش خلق کردند که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود و هرگز این روز که از زیباترین روز‌های تاریخ حیات بشر است، از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

اکنون در سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی، اعلام می‌داریم؛ همچنان که در سال ۱۳۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان‌گران پست و خودفروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ملت شریف و شهادت‌طلب ایران اسلامی در یوم‌الله ۹ دی به جهانیان و به‌خصوص اربابان نظام سلطه یک‌بار دیگر یادآوری می‌کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آن‌ها صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی‌فقیه کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آن‌ها خواهند ایستاد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه افتخارآفرین ملّی در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، این روز را به مردم فهیم ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک می‌گوید و همدل و هم‌نوا با مردم نجیب و سرافراز ایران، امیدوار است که همواره نور بصیرت الهی در دل‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی باشد و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی تا روزی که چشم همه آرزومندان و منتظران حقیقی به جمال حضرت حجت (عج) روشن شود، مستدام و پایدار باشد و همگی در رکاب رهبر عظیم‌الشأن‌مان، در خیل سربازان مهدی فاطمه (عج) عاقبت بخیر شویم. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار