معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه:

ایران اسلامی در دفاع مقدس آبدیده و متحد شد/ دولت مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند

«وحدتی» گفت: مشکلات داخلی ریشه در ضعف مدیریتی دارد و اگر در عرصه اقتصادی درست عمل کنیم، می‌توانیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم و بدترین بیماری اقتصادی کشور را ریشه‌کن کنیم؛ همان‌طور که در دفاع مقدس عمل کردیم و ایران اسلامی در دفاع مقدس آبدیده، متحد و منسجم شد و خودباوری پیدا کرد.
کد خبر: ۵۶۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 30December 2022

نگرامی دشمن از جهت گیری درست دولت/ در تحریم، بیماری اقتصادی را ریشه کن کردیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد وحدتی» معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری، با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، به چرایی حوادث اخیر پرداخت و اظهار داشت: دشمن با ایران قوی مشکل دارد.

وحدتی با بیان اینکه غرب از چند مسئله به شدت نگران بود و همسویی قوا و اجرای نسخه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله آن بود، افزود: مشکلات داخلی ریشه در ضعف مدیریتی دارد و اگر در عرصه اقتصادی درست عمل کنیم، می‌توانیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم و بدترین بیماری اقتصادی کشور را ریشه‌کن کنیم؛ همان‌طور که در دفاع مقدس عمل کردیم و ایران اسلامی در دفاع مقدس آبدیده، متحد و منسجم شد و خودباوری پیدا کرد.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری دولت سیزدهم درست بود و علی‌رغم فشار‌های اقتصادی پیشرفت‌هایی داشتیم، اضافه کرد: دولت مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند و این جهت‌گیری درست، دشمنان را نگران کرده است.

وی تصریح کرد: ایران در چهارراه جهان واقع شده است و دشمن از این وحشت دارد و با احیای کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، درآمد‌های ترانزیتی به میزبان زیادی افزایش یافت و پیوستن ایران به شانگ‌های فرصت جدیدی برای ایران ایجاد کرده است.

معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌قضائیه، با بیان اینکه قریب به ۲۹ درصد تجارت جهانی در اختیار ایران است، در حالی‌که نقش اروپا ۱۴ درصد است، گفت: ایران به قدرت جهانی و قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

وحدتی تصریح کرد: ورود آمریکا به افغانستان و عراق مقدمه‌ای برای ورود و حمله به ایران بود و اکنون شاهد خروج و انزوای آمریکا از منطقه هستیم و طرح خاورمیانه جدید آمریکایی‌ها شکست خورده است.

معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه ایران زنجیره‌ای از مقاومت را در منطقه شکل داده است، عنوان کرد: قدرت آمریکا رو به افول و زوال است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها سال‌ها روی پروژه جنگ نرم سرمایه‌گذاری کردند، گفت: برنامه دشمن فتح ذهن‌ها است و به دنبال جلوه دادن زشت به زیباست و حق را باطل و باطل را حق می‌داند و جلاد را جای شهید و جلاد را عوض می‌کند و در این زمینه توفیقاتی به دست آورد و در فضای مجازی آسیب‌های سنگینی خورده‌ایم.

وحدتی ادامه داد: پروژه دشمن چند فاز داشت و نوک حمله سمت رهبر معظم انقلاب بود و دشمن می‌داند که ایشان نقطه قوت اصلی نظام و عامل خنثی شدن فتنه‌هاست؛لذا شروع به تخریب کرده‌اند و به بهانه حجاب و پوشش، آشوب‌ها را امنیتی کردند و خشونت و کشته‌سازی را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در قتل‌عام دانش‌آموزان در افغانسان آب از آب تکان نخورد، خاطرنشان کرد: پروژه دشمنان با رهبری حکیمانه ولی فقیه و به پشتوانه مردم خنثی شد و باید قدر این مردم را بدانیم که بمباران تبلیغاتی نتوانست بین آن‌ها و نظام فاصله بیندازد و در حساس‌ترین دوره تاریخ بشر زندگی می‌کنند و بستر را برای ظهور منجی عالم آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها