جان‌فدا‌/

شهید گمنام تازه تفحص شده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده عملیات بدر همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید«ابومهدی المهندس» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۵۶۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 01January 2023

شهید گمنام تازه تفحص شده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ تشییع و خاکسپاری شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در سالگرد شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، شهید «ابومهدی المهندس» و همراهان این شهدا؛ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ظهر امروز با حضور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم «محمدعلی کیانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سخنانی اظهار داشت: حضور پرشور نیروهای مؤمن، ولایی و انقلابی از گروه‌های مختلف از جمله جامعه دانشگاهی و جمعیت غیرقابل وصف استادان، کارکنان و دانشجویان؛ نشان‌دهنده بصیرت انقلابی آنان بوده و به ‌واقع همه ما مدیون خون پاک شهدای عزیز هستیم. آنچه در شرایط کنونی کشور می‌بینیم جلوه‌ای از حضور همه جانبه اُمت شهید پرور و در رأس آنها جامعه دانشگاهی است که با شهیدان عهد و پیمان می‌بندند تا بهترین نوع خدمت را به مردم داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان سخنان خود گفت: این حضور پررنگ و مثال‌زدنی پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران دارد؛ پیام آن به دوستان تداوم راه پرافتخار شهدای والا مقام بوده و برای دشمنان یأس و ناامیدی بیش از پیش در به نتیجه رسیدن اهدافشان است.

شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تاریخ اسفند ۱۳۶۳ در شرق دجله  و در عملیات بدر با سن تقریبی ؛ ۲۰ سال به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار