مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

رونمایی از کتاب «زمانی برای عاشقی» در همدان

«برخوردار» از رونمایی از کتاب «زمانی برای عاشقی» درخصوص خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» فرمانده گردان قاسم‌ بن الحسن (ع) تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 06January 2023

رونمایی از کتاب «زمانی برای عاشقی» در همدان«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز بزرگداشت مقام همسران و مادران شهدا، تالیف کتاب «زمانی برای عاشقی» به پایان رسید.

وی افزود: این کتاب در خصوص خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» فرمانده گردان قاسم بن الحسن (ع) تویسرکان است.

برخوردار خاطرنشان کرد: این کتاب به قلم «لیلا گودرزیان‌ فرد» و توسط انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان چاپ و به زودی رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود با توجه به خاطرات جذاب و متن روان و ساده‌ای که این کتاب دارد با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

«محسن عینعلی» در شهریور ۱۳۴۱ در روستای عین آباد شهرستان تویسرکان به دنیا آمد از زمان کودکی، جلسات مذهبی و تعلیم احکام و تفسیر قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده بود و از نوجوانی کمک به محرومان، نیازمندان، شرکت در جلسات قرآن و احکام، رعایت نماز اول وقت، رعایت محرمات و مستحبات و نیکی با پدر و مادر و خانواده از خصوصیات بارز این بزرگوار بوده است.

با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه تویسرکان درآمد و پس از طی دوران آموزشی در واحد مخابرات سپاه به خدمت مشغول شد و به عنوان فرمانده تعدادی از نیروهای بسیجی به منطقه مهران اعزام شد و سپس با تشکیل تیپ انصار الحسین (ع) در همدان به فرماندهی گردان قاسم بن الحسین (ع) درآمد.

این شهید بزرگوار، در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها