سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر عدم محدودیت در فعالیت‌های موشکی:

تنها حد و مرز طراحی هسته‌ای و برد 2هزار کیلومتری موشک‌ها را رعایت می‌کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما دو حد و مرز را رعایت خواهیم کرد؛ یکی آنچه در برجام در مورد منع طراحی هسته‌ای آمده است و دومی برد 2 هزار کیلومتر موشک را که قبلا نیز همه مسئولین کشور این حدود را اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ - 03November 2015

تنها حد و مرز طراحی هسته‌ای و برد 2هزار کیلومتری موشک‌ها را رعایت می‌کنیم

به گزارش دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع فرماندهان و مقامات عالیرتبه کشور گفت: خداوند در قرآن راههای بستن نفوذ دشمن را تبیین میکند و میفرماید اگر شما در خط صحیح اسلام مقاومت کنید و بر رنجهای امام(ره) صبور باشید و تقوی اخلاقی، قیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیشه کنید، راههای نفوذ دشمن بسته میشود و طراحیها و مکرهای دشمن به شما ذرهای آسیب نمیرساند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تایید سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عدم محدودیت فعالیتهای موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما دو حد و مرز را رعایت خواهیم کرد؛ یکی آنچه در برجام در مورد منع طراحی هستهای آمده است و دومی برد 2 هزار کیلومتر موشک را که قبلا نیز همه مسئولین کشور این حدود را اعلام کردهاند.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: اقدام انقلابی دانشجویان در اشغال لانه جاسوسی آمریکا، و یومالله 13 آبان از مصادیق ایستادگی حضرت امام(ره)، دانشجویان و دانشآموزان در بستن راه نفوذ دشمن است؛ که ملت بزرگ ایران هر سال آن را گرامی میدارند.

وی همچنین با اشاره به بیانات حضرت امام خامنهای در روز جاری مبنی براینکه آمریکا همان آمریکای قدیم است، گفت: در آنچه حضرت امام خامنهای عزیز فرمودند "فریاد مرگ بر آمریکا، خوی گرگصفتی آمریکا و استکبار جهانی را بیاد جهانیان میآورد".

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها