معاون امور مجلس و استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی:

ایران کانون مقاومت اسلامی علیه ظالمان جهانی است

«قربانی گلشن‌آباد» با بیان اینکه ایران کانون مقاومت اسلامی علیه ظالمان جهانی است، گفت: تاثیرات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست و این مهم موجب نگرانی و عصبانی دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 10January 2023

ایران کانون مقاومت اسلامی علیه قدرت‌های جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد قربانی گلشن‌آباد» معاون امور مجلس و استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان اظهار داشت: تاثیرات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست و این مهم موجب نگرانی و عصبانی دشمنان است.

وی با بیان اینکه آمریکا یک سند امنیت ملی دارد که هر ۲ سال یکبار بر اساس تحولات بین المللی ویرایش می شود، افزود: در این سند، اسامی کشورهایی که به عنوان تهدید علیه آمریکا معرفی شده اند، ردیف می شود که ایران اسلامی هم یکی از این کشورها است.

معاون امور مجلس و استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: تهدید فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و گروه های نوظهور مقاومت متکی به ایران، از جمله تهدیدهای ایالات متحده است که در سند امنیت ملی آن ها درج و در اختیار عموم جهانیان قرار داده شده است.

قربانی گلشن‌آباد که عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی تهران هم است افزود: اعتقاد راسخ ملت ایران به هدف و آرمان الهی در کنار توفیقهای مکرر کشور، خشم و ناامیدی دشمن را برانگیخته است و برای همین از هیچ تهدید، تحریم و اغتشاشی دست نمی کشد.

وی با یادآوری اینکه ایران کانون مقاومت اسلامی علیه قدرت‌های جهانی است، گفت: نظام ایدیولوژیکی ایران در تعارض با نظام ایدیولوژیکی غرب است.

قربانی گلشن‌آباد با تاکید بر اینکه جایگاه ملی و بین‌المللی سردار سلیمانی هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، به تبیین مباحثی پیرامون اغتشاشات گذشته پرداخت و گفت: ابرقدرت‌ها و در راس آنها آمریکا با توجه به برنامه ریزی های دراز مدت خود، مدیریت این صحنه را بر عهده داشته و این فتنه را بر ایران تحمیل کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، دانشگاهیان را به بصیرت، روشنفکری و جهاد تبیین دعوت کرد و گفت: باید دانشگاهیان به نحوی عمل کنند که دشمن نتواند از فرصت‌ها به نفع خود بهره برداری کند.

وی از مسوولان خواست با برنامه‌ریزی های عملی در جهت خودکفایی اقتصادی کردستان، زمینه رشد و استفاده از فرصت ها و منابع موجود برای افزایش کارآفرینی و اشتغال و بهبود مسایل معیشتی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها