مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان:

خدمت‌رسانی در استان کردستان اجر مضاعف دارد

حجت‌الاسلام «فرهنگیان» گفت: خدمت‌رسانی در استان کردستان اجر مضاعف دارد و نگاه ویژه وزارت علوم به دانشگاه‌های استان امری ضروری است.
کد خبر: ۵۶۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 15January 2023

خدمت رسانی در استان کردستان اجر مضاعف داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «فرهنگیان» مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه کردستان که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار داشت: خدمت‌رسانی در استان کردستان اجر مضاعف دارد و نگاه ویژه وزارت علوم به دانشگاه‌های استان امری ضروری است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اهمیت مسئولیت‌پذیری به عنوان یک امانت در دست مدیران افزود: اهلی که امانت را برعهده می گیرد باید امانت‌دار و مسئول باشد و از سکان داری خود به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کند چرا که این مسئولیت مرهون خون شهدای انقلاب است.

مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان،‌ ادامه داد: دانشگاه کردستان امروز جایگاه خوبی در کشور دارد و این موفقیت مرهون زحمات مجموعه مدیریت دانشگاه است که باید حفظ و تقویت شود.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه باید با شناسایی نقاط قوت و ضعف در راستای تقویت و توسعه بیش از پیش دانشگاه کردستان گام بردارند یادآور شد: کشور ما در اتفاقات اخیر لطمات زیادی دیده که باید فراموش نشود و قدر شهدا را بیشتر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار