در واکنش به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو مطرح شد؛

چمران: ریشه اقدامات نشریه شارلی ابدو به صهیونیسم می‌رسد/ دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به ‌انقلاب اسلامی هستند

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اقدام موهن مجله فکاهی فرانسوی شارلی ابدو علیه مرجعیت و رهبری انقلاب اسلامی گفت: ما اقدام سخیف و قبیح این مجله را محکوم می کنیم، گرچه این نشریه فکاهی سابقه ی زشتی در ادوار گذشته علیه پیامبر بزرگ اسلام نیز داشته است.
کد خبر: ۵۶۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 15January 2023

ریشه اقدامات نشریه شارلی ابدو به صهیونیسم می رسد/ دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به ‌انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رییس شورای شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی با مرور رویدادهای مهم تاریخ کشور به سالروز فرار شاه در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ اشاره کرد و اظهار داشت: این روز یکی از مهمترین رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی است که برای هیچ یک از مردم ما فراموش ناشدنی است. 

چمران افزود: ما باید از این رخداد درس عبرت بگیریم و آن این است که نباید کاری کنیم مردم ما از رفتنمان خوشحال شوند بلکه باید عملکردی از خود برجای بگذاریم که عدم حضور ما باعث ناراحتی مردم باشد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه این انقلاب حاصل تلاش‌های به بار نشسته تک تک مردم ایران بوده است، خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی ما هرروز شاهد پیشرفت های کشور هستیم و امیدواریم روز به روز به این پیشرفت ها افزوده شود؛ گرچه مشکلات کشور فراوان است و قطعا دشمن هم آرام نخواهد نشست و هرروز با حربه های جدید تر به دنبال ضربه زدن به ایران و انقلاب است.

 چمران در واکنش به اقدام موهن مجله فکاهی فرانسوی شارلی ابدو علیه مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما اقدام سخیف و قبیح این مجله را محکوم می کنیم، گرچه این نشریه فکاهی سابقه‌ی زشتی در ادوار گذشته علیه پیامبر بزرگ اسلام نیز داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه ریشه این چنین اقدامات حاصل بغض، کینه و عداوتی است که دشمنان ما به ایران و انقلاب دارند، افزود: این اقدام روش نخ نمایی است که صهیونیست‌ها پیش گرفته‌اند که با این چنین حرکت‌های مسموم فرهنگی زمینه‌ی ضربه زدن به انقلاب اسلامی را فراهم کنند و به رهبری، اتحاد و همبستگی ما آسیب بزنند. 

رییس شورای شهر تهران در پایان به مسئله روز کشور که خصوص صرفه‌جویی در مصرف گاز کشور و عبور از بحران گازی در زمستان امسال اشاره کرد و گفت: در خواست داریم با توجه به برودت سراسری که در کشور رخ داده مردم با همت مضاعفی موضوع صرفه جویی در مصرف گاز کشور را در اولویت خود قرار داده تا مردم سایر استانها بویژه در مناطق سردسیر نوار شمالی کشور دچار کمبود نشده و آسیب نبینند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار