نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

رژیم بعث با بمباران دنبال تضعیف روحیه رزمندگان و خسته کردن مردم بود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه رژیم بعث با حمله‌های موشکی و هوایی به شهرها و روستاهای مختلف دنبال تضعیف روحیه رزمندگان و خسته کردن مردم بود، گفت: در شرایطی که جمع بسیاری از مردم در شهرهای ایران با مظلومیت به خاک و خون کشیده می‌شدند هیچ صدایی از گلوی مدعیان حقوق بشر برخواسته نشد.
کد خبر: ۵۶۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 18January 2023

رژیم بعث با بمباران دنبال تضعیف روحیه رزمندگان و خسته کردن مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در مراسم سالروز شهدای ۲۸ دی سنندج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: در ۲۸ دی ماه سال ۶۵ هواپیماهای رژیم بعث با حضور در آسمان سنندج در ۶ دقیقه ۱۸ نقطه مسکونی این شهر را بمباران کردند و در یک روز ۲۲۰ نفر از مردم این شهر به شهادت رسیدند اما افراد مدعی ادعایی در این باره نداشته و هیچ اظهارنظری نسبت به این مساله صورت نگرفته است.

وی به مظلومیت و شناخت شهدای بمباران و خانواده‌های آنها اشاره کرد و افزود: باید از خانواده این شهدا که با مظلومیت به شهادت رسیدند، دلجویی شود و نباید به دست فراموشی سپرده شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی مردم در شهرهای مختلف مورد هجمه رژیم بعث قرار می‌گرفتند و افراد زیادی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر در شرایطی که می‌دانستند کشور ما شرایط دفاع را ندارند، نباید حداقل شهروندان عادی آن تا این اندازه مورد ظلم واقع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رژیم بعث با حمله‌های موشکی و هوایی به شهرها و روستاهای مختلف دنبال تضعیف روحیه رزمندگان و خسته کردن مردم بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که جمع بسیاری از مردم در شهرهای ایران با مظلومیت به خاک و خون کشیده می‌شدند هیچ صدایی از گلوی مدعیان حقوق بشر برخواسته نشد.

وی ادامه داد: تبیین بیشتر این وقایع و آنچه بر ملت مظلوم ایران در آن شرایط جنگ تحمیلی گذشت، امری ضروری است.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار دلسوز هستند و ما نیز در کنار آنها برای خدمت به خانواده شهدا خواهیم بود و در دی ماه سال بعد باید یک کار بزرگ انجام دهیم بطوریکه با برنامه‌ریزی هرچه گسترده و انجام کارهای محتوایی ملت ایران شهدای ۲۸ سال ۱۳۶۵ سنندج بهتر بشناسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار