رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عروج جانباز ۷۰ درصد «سهراب نادری» را تسلیت گفت

«قاضی‌زاده هاشمی» معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی عروج «سهراب نادری ینگجه» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ - 19January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی عروج جانباز ۷۰ درصد «سهراب نادری ینگجه» را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: 

«انا لله و انا الیه راجعون

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند؛ آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پرتمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند. 

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر حاج سهراب نادری ینگجه تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.»

 بنابر این گزارش، «سهراب نادری ینگجه» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته در تبریز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار