یادداشت/ حامد افروغ

تروریستی خواندن سپاه؛ آواز قوی جبهه استکبار

گام دیگر دشمن در تحریم سپاه و اخیرا در تروریستی خواندن این نهاد که به تعبیر آلمان‌ها مشکلات حقوقی طبق قوانین اروپا دارد، «آواز قو»‌ی جبهه استکبار است در برخورد و مواجهه با انقلاب اسلامی که نتوانسته جلوی پیشروی آن را بگیرد.
کد خبر: ۵۶۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۲ - 21January 2023

تروریستی خواندن سپاه؛ آواز قوی جبهه استکبارگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ تاریخ ایران بزرگ همواره پر از دسیسه و توطئه افراد بسیاری در داخل و خارج کشور بوده و هست. توطئه‌هایی که گاه با درایت بزرگان در طول تاریخ خنثی شده و در موارد بسیاری نیز باعث تضعیف و یا ایراد ضربه‌ای سخت به کشور شده است.

با پیروزی انقلاب اسلامی، اما، حجم توطئه و دسیسه علیه ملت ایران به گونه‌ای رو به تزاید و فزونی گذاشته است که گویی جبهه استکبار ۹۰ درصد توان خود را برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی مصروف کرده چرا که از سخنان اندیشمندان و متفکرانشان اینگونه بر می‌آید که ایران صد است و با فتح آن باقی ارقام هم در چنته استکبار خواهد بود.

اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم و محاصره در حوزه‌های مختلف به واژه‌ای آشنا برای ملت ایران تبدیل شده جای خود دارد، اما شاید این سوال پیش بیاید که شرایط چطور شده که دشمن در اول کار تصور می‌کرد با آن تحریم‌های اولیه می‌تواند انقلاب اسلامی و دنبال آن جمهوری اسلامی را سرنگون سازد، اما امروز نه تنها نتیجه نگرفته بلکه تحریم‌هایشان به قول یکی از کارشناسان کم مانده شامل چیپس و پفک ایرانی نیز بشود.

آنچه مسلم است اینکه در نگاهی عقلانی و به دور از احساسات له یا علیه جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها حاکی از ناکارآمدی تحریم‌های قبلی و از طرفی قدرت گرفتن ایران تحریم شده است. اینکه دشمن در مخالفت و دشمنی با ایران تا این حد ریز شده و حتی خطوط قرمز نمایشی خود را (مثل تحریم دارو) زیر پا گذاشته و با قتل عام کودکان پروانه‌ای عمق کینه خود را نشان داده دال بر این است که دیگر تیری به ترکش ندارد تا به پیکر ایران بزند و به خیال خام آن را از پای درآورد.

گام دیگر دشمن در تحریم سپاه و اخیرا در تروریستی خواندن این نهاد که به تعبیر سخنگوی وزارت خارجه آلمان* مشکلات حقوقی طبق قوانین اروپا دارد، «آواز قو» ی** جبهه استکبار است در برخورد و مواجهه با انقلاب اسلامی که نتوانسته جلوی پیشروی آن را بگیرد. از سوی دیگر شناسایی یک فقره «علیرضا اکبر»، ابرجاسوس انگلیس آن هم با آن سر و وضع و سابقه، شصت ملت را خبردار می‌کند و شک آن‌ها را به یقین تبدیل می‌سازد که همین ضرباتی را هم که می‌خوریم از سوی این دست کرم‌هایی است که به ریشه درخت انقلاب چسبیده‌اند و با ظاهری صلاح‌مند، باطنی خبیث را به ملت نشان می‌دهند.

اما دو سه نسلی که پای انقلاب اسلامی مردانه ایستاده و همه مشکلات را به جان خریده‌اند و خنجر خائنین داخلی را هم به گُرده کشیده‌اند، نیک می‌دانند که به امید خدا از پس مجاهدت خاموش آنها، در اوج گمنامی‌شان، نسل‌های بعدی این سامان به زودی در بستری امن و آرام و با عزت و سربلندی خواهند زیست چرا که پشت نسل‌های آینده به استقامت آن‌ها گرم شده است؛ لذا حرکات نمایشی و البته از سر ضعف امثال اروپا برای مقابله‌های مذبوحانه با فرزندان ایران در سپاه، بیش از آنکه ترسی برای اهل خرد به همراه داشته باشد، شادی شنیدن زمزمه‌های آخر قدرت خونخوار غرب را به همراه دارد.

* «کریستوفر برگر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان در یک نشست خبری در برلین گفت: «ما همیشه این را خاطرنشان کرده‌ایم که قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا نه فقط با موانع سیاسی بلکه با موانع حقوقی روبرو است».

** در افسانه‌های قدیمی آمده که قوی گنگ در طول عمر هیچ صدایی تولید نمی‌کند و تنها در نزدیکی لحظات مرگ، به گوشه‌ای دنج پناه برده و آوازی به عنوان اختتامیه عمر خود می‌خواند که با اتمام آواز جانش را از دست می‌دهد.  

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها