در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس مطرح شد؛

امام جمعه خاش: تروریستی خواندن سپاه ظلم در حق ملت ایران است

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران که بدنه آن از مردم ایران شکل گرفته و نهادی انقلابی و مردمی بوده، ظلم بزرگی در حق ملت مومن و ولایی کشورمان است.
کد خبر: ۵۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 21January 2023

تروریستی خواندن سپاه ظلم در حق ملت ایران استحجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: سپاه برخواسته از مردم بوده و تحریم آن به نوعی تحریم ملت بزرگ ایران است، زیرا اقشار مختلف مردم ایران بسیجی و حامی این نهاد هستند.

وی گفت: سران آمریکایی و غربی سالهاست دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران نشان داده‌اند و در ۴۴ سال اخیر از عمر انقلاب بدترین فشارها و تحریم‌ها را ‌علیه دولت و ملت ایران روا داشته‌اند، بنابراین تحریم سپاه و زدن برچسب تروریستی به این نهاد انقلابی تازگی ندارد.

حجت الاسلام دهقان عنوان کرد: مردم ایران با روحیه مبارزه طلبی و بیگانه ستیزی و مقاومت در مقابل تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان نشان داده‌اند که مسیر آنها حفظ ارزش‌ها و تداوم راه شهیدان راه انقلاب و دفاع مقدس است.

برنامه‌های سپاه حراست از ارزش‌های انقلابی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: سپاه نهادی مردمی بوده که خود مردم تشکیل دهنده آن هستند و تحریم آن در حقیقت تحریم ملت ایران بوده و اگر در شمار تروریست‌ها قرار بگیرد، در واقع مردم کشورمان در این لیست قرار گرفته و این موضوع برخلاف قوانین حقوق بشری دنیا است، زیرا ملت بزرگ ایران قربانی ترور و جنایت‌های تروریست‌ها بوده‌اند.

وی متذکر شد: خدمات سپاه به مردم مظلوم و اقشار محروم و مستضعف پوشیده نیست، بنابراین تمام برنامه‌های سپاه برحسب محرومیت‌زدایی و مهرورزی و خدمت‌رسانی و در نهایت حراست از ارزش‌های انقلابی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و حفظ امنیت در ایران و کمک به ملت‌های مظلوم دنیا است.

انتهای پیام/ بتول تقی‌شاهبازی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار