بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در حمایت از سپاه پاسداران؛

سپاه پاسداران پیشران تأمین امنیت پایدار است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در بیانیه ای، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 22January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در بیانیه ای، ضمن محکومیت اقدام خصمانه دشمنان نظام، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.

در این بیانیه مشترک آمده است: اقدام خصمانه و بی‌پایه پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضدتروریستی‌ترین نیروی نظامی جهان است، اگرچه نشان دهنده مسیر صحیح و مؤثر سپاه و از سوی دیگر عجز و ناتوانی دشمنان و بدخواهان ایران عزیز است، ولی نیازمند پاسخ شایسته و کوبنده است، زیرا این دشمنی جاهلانه که توسط آمریکا شروع شد و اکنون به اروپا رسیده است، نباید در جهان رسمی شود و کشورها به خود اجازه دهند که مفاهیم تروریستی را طبق سلیقه خود تفسیر کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی گمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از خدمتگزارترین نهادها در کشور و پیشران تأمین امنیت پایدار و تولید قدرت بازدارنده نظامی و حافظ کیان و آرامش میهن اسلامی است، مورد پشتیبانی قاطع مردم شریف ایران است و در بین آزادگان جهان به عنوان الگویی مقتدر، شناخته شده و پی درپی در حال تکثیر است. تروریستی اعلام کردن این نهاد مقدس و مردمی، مثل سایر اقدامات مذبوحانه دشمنان، بی نتیجه خواهد ماند و سپاه پاسداران سرافراز، پرتوان‌تر از امروز خود، همواره به عنوان برادر امین و توانای مردم به انجام وظایفش خواهد پرداخت و خار چشم دشمنان و بدخواهان کشورمان باقی می‌ماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ضمن قدردانی از پاسداران جان برکف، خواهان تلاش بیش از پیش این نیروی مقدس در عرصه های جهادی است و از خدای متعال، جزای خیر و برکت برای مجاهدت‌های آنان را مسألت می نماید و قطعا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌‏کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها