در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار فدوی: ۶۰ نفر در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در اغتشاشات اخیر، ۶۰ نفر از عزیزان ما به دست معاندان خبیث به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۶۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴ - 24January 2023

۶۰ نفر در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند/ فضای مجازی را مسموم کرده بودندسردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت: شهدا در طول تاریخ اسلام همواره نقش بی‌نظیری داشتند؛ چون به دستور خداوند عمل کردند، خداوند هم در وجود آن‌ها عظمتی ایجاد کرد که نقش‌آفرین شدند؛ لذا در طول ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی در ایران نیز عامل یادشده ثابت مانده است.

سردار فدوی افزود: شیاطین عالم از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، در کردستان به ما حمله کردند و ما شهید دادیم. از آن زمان تا به امروز نیز در راه دفاع از استقلال و امنیت کشور همچنان شهید می‌دهیم؛ این شهادت‌ها به دلیل ضعف ما نیست، بلکه به خاطر این است که به تکلیف عمل می‌کنیم و مقتدر هستیم؛ البته مقتدری که در اغتشاشات اخیر مظلوم واقع شد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما در جریان این اغتشاشات، شهید دادیم تا مردم آسیب نبینند. معاندان در این جریان خیلی خباثت کردند و ۶۰ نفر از عزیزترین عزیزان ما را به شهادت رساندند. عظمت شهدا به قدری زیاد است که وقتی پیکر مطهر یکی از این شهدا برای تشییع می‌آمد، با خیل عظیمی از مردم برای تشییع مواجه می‌شدیم.

دریادار فدوی اضافه کرد: هرچند خبیثان در فضای مجازی، جو را مسموم کرده بودند، ولی مردم رشادت نشان دادند و با بصیرتی که از خود به نمایش گذاشتند، نشان دادند که همچنان روال حق بر قرار است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها