نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اگر سپاه نبود، امروز اروپا خاکستری از آتش داعش بود/ لابی‌های صهیونیستی سران اروپا را به محاسبات غلط می‌اندازند

محمدبیگی گفت: اگر شهیدان سلیمانی، حججی، همدانی و شهدای مدافع حرم نبودند، تا مقابل تروریست‌های تکفیری ایستادگی کنند، امروز اروپا خاکستری از آتش داعش بود.
کد خبر: ۵۶۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴ - 24January 2023

اگر سپاه نیود، امروز اروپا خاکستری از آتش داعش بود/ لابی‌های صهیونیستی سران اروپا را به محاسبات غلط می‌اندازند«فاطمه محمد‌بیگی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در واکنش به اقدام غیر قانونی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقدام نابخردانه پارلمان اروپا نشان از عدم شناخت صحیح روحیات ملت شریف ایران و قدرت و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

محمدبیگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع ملل مظلوم و محروم جهان بوده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم پشتیبان مردم مظلوم و محروم فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، یمن و افغانستان بوده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه اخیر پارلمان اروپا اقدامی مداخله‌جویانه نسبت به امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این اقدام واکنش بسیار جدی قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت، نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه طرح دو فوریتی را در دستور کار قرار دادند تا مقابله به مثلی با مصوبه پارلمان اروپا باشد.

وی در خصوص نقش شهید سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت اروپا در دوران فعالیت‌های گسترده تروریستی داعش، تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی، شهید حججی، شهید همدانی و شهدای مدافع حرم نبودند، تا مقابل تروریست‌های تکفیری ایستادگی کنند، امروز اروپا خاکستری از آتش داعش بود.

محمدبیگی ادامه داد: اگر رشادت‌های پاسداران نیروی قدس سپاه نبود، امروز اروپایی‌ها حتی نمی‌توانستند یک جلسه پارلمان خود را به راحتی برگزار کنند، این قدرنشناسی اروپا به دلیل محساباتی غلطی است که لابی‌های تروریستی و صهیونیستی به ذهن روسای کشورهای اروپایی انداخته‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور مقاومت خطر داعش را از سر مردم خاورمیانه و جهان رفع کرد، گفت: این محور مقاومت بود که مانع از نفوذ و پیشروی داعش به اروپا شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها