طی پیامی؛

سرلشکر صفوی از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با صدور پیامی از زحمات سردار ناظر در راستای برگزاری باشکوه همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۶۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 23January 2023

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی (رحیم) صفوی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با صدور پیامی از زحمات سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای برگزاری باشکوه همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

«برادر ارجمند، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد قاسم ناظر

با سلام و تحیات

بی‌شک این همایش شکوهمند که با جلوه‌گری‌های جذاب و اثربخش رسانه‌ای خود در مقیاس ملی و بین‌المللی و ادبیات‌سازی در فضای حقیقی و مجازی، قدرت معجزه‌گون ترکیب «علم و فناوری» با «ایمان و معنویت» در دفاع مقدس ملت ایران را به جهانیان عرضه کرد، در خور تقدیر و بویژه نیازمند تداوم و تکرار در ذهنیت و عینیت جامعه و زندگی نسل‌های جوان و آینده‌ساز این سرزمین است.

در این رهگذر بر خود وظیفه می‌دانم از همت و مجاهدت صادقانه جنابعالی به‌عنوان «رئیس محترم موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و عضو شورای سیاستگذاری «همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» در پدید آوردن این رخداد مبارک و ماندگار قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق، عزت و سربلندی آن برادر گرانقدر در برافراشته نگه داشتن پرچم پرافتخار شهیدان و حماسه آفرینان دفاع مقدس، تحت عنایت حصرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌نمایم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی
بهمن ماه ۱۴۰۱»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار