رئیس کارگروه تبیین نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اسناد و مدارک خدمات و فعالیت‌های جهادسازندگی ارتش در دفاع‌ مقدس منتشر می‌شود

امیر گودرزی از انتشار اسناد و مدارک خدمات و فعالیت‌های جهادسازندگی ارتش در دفاع‌ مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 24January 2023

اسناد و مدارک خدمات و فعالیت‌های جهادسازندگی ارتش در دفاع‌مقدس منتشر می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ‌دوم بازنشسته «علی‌محمد گودرزی» رئیس کارگروه تبیین نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره تالیفات کارگروه دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: کتابی با عنوان «نقش جهادسازندگی ارتش در دفاع مقدس» که به خدمات جهادی سازمان عقیدتی سیاسی و ارتش در دفاع‌ مقدس اشاره دارد، توسط این کارگروه به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: در این کتاب تمامی اسناد و مدارک خدمات و فعالیت‌های جهادسازندگی ارتش در هر نیرو به تفکیک یگان‌های تابعه و همچنین فعالیت‌های جهاد سازندگی عقیدتی سیاسی وزارت دفاع که در آن زمان در تابعیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بودند، به صورت مستند منتشر شده است.

امیرگودرزی گفت: از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۶۹ مسئولیت جهاد سازندگی در ارتش با سازمان عقیدتی سیاسی بوده است. فعالیت‌های این بخش از سازمان تا پیش از جنگ تحمیلی، شامل فعالیت‌های مردم‌یاری و کمک‌رسانی به روستاها، کشاورزان، بلایای طبیعی و اقداماتی مشابه بوده اما با شروع جنگ تحمیلی تمام امکانات مدیریت جهادسازندگی عقیدتی سیاسی و ظرفیت‌های ارتش معطوف به جبهه‌های جنگ می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار