فرماندار مراوه‌تپه:

نقش سپاه در جنگ و عرصه‌های سازندگی ستودنی است

قربانی گفت: نقش سپاه در جبهه‌های جنگ و عرصه‌های سازندگی بعد از جنگ، بی‌بدیل و ستودنی است.
کد خبر: ۵۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 24January 2023

نقش سپاه در جنگ و عرصه‌های سازندگی، ستودنی است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «لقمان قربانی»  فرماندار مراوه‌تپه، ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه اروپا در تروریست خواندن این نهاد قانونی و تاثیرگذار در منطقه اظهار داشت: نقش سپاه در جبهه‌های جنگ و عرصه‌های سازندگی بعد از جنگ، بی‌بدیل و ستودنی است، سپاه در دفاع مقدس، و بحران‌هایی مانند سیل، بیماری کرونا، زلزله، سازندگی و امور فرهنگی کاری که هیچ یک از یگان‌های مجهز نظامی دنیا چنین کاری نمی‌کنند؛ را بدون منت و برای خدمت به مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: قدرت و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی در کشورهای منطقه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان توسط نیروی‌های انقلابی این نهاد، باعث نگرانی روز‌افزون آنها شده است.

فرماندار مراوه‌تپه تاکید کرد: این اقدامات اروپا نه تنها خللی در ماموریت‌ها و اقدامات سپاه ایجاد نمی‌کند؛ بلکه سپاه را در مصمم‌تر می‌کند.

قربانی تصریح کرد: زمانی، امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود و ما در زمان داعش به عینه این مهم را لمس و احساس کردیم؛ چرا که اگر سپاه و نیروهای انقلابی همچون سردار دلها، شهید حاج قاسم‌سلیمانی نبود؛ وضعیتی بهتر از عراق، سوریه و دیگر کشورهای اشغال شده توسط داعش، نداشتیم.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران، گفت: همه مردم اهل سنت شهرستان مرزنشین مراوه‌تپه حامی سپاه پاسداران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار