فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئولان با تأسی از روحیه اخلاص و مجاهدت شهدا تلاش کنند

سردار «عبدالله‌پور» گفت: تأسی از روحیه اخلاص و مجاهدت شهدا به همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی کمک می‌کند تا برای اعتلای کشور شبانه‌روز تلاش کنند.
کد خبر: ۵۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 24January 2023

مسئولان با تأسی از روحیه اخلاص و مجاهدت شهدا تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست هم‌اندیشی ساخت چهار مستند فاخر تلویزیونی برای چهار شهید شاخص گیلان با همکاری صداوسیمای مرکز گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: هنر، بهترین و ماندگارترین شیوه برای بزرگداشت شهدا و تداوم راه پرافتخار آنان است.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: توجه به کیفیت ساخت تولیدات حوزه دفاع مقدس، ایثارگران و شهدا در اقناع مخاطب و ماندگاری آثار بسیار مهم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی و مقاصد پلید بدخواهان ملت، افزود: دشمنان و بدخواهان ایران با وارونه جلوه دادن حقایق و سیاه‌نمایی به‌دنبال مایوس کردن ملت به ویژه جوانان از انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: تأسی از روحیه اخلاص و مجاهدت شهدا به همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی کمک می‌کند تا برای اعتلای کشور شبانه‌روز تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار