برگزاری نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی

نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 25January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی امروز در حسینیه شهداء مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این نشست که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید رنگ و دوران دفاع مقدسی داشته باشند و جوانان با ولایت پذیری و ایثار، انقلاب اسلامی را برای همیشه ماندگار و پویا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: برگزاری مراسم انقلابی دهه مبارک فجر باید با توجه به نیازهای روز جامعه، از جذابیت کافی برخوردار باشد و ارزش‌های دهه فجر و جشن پیروزی باید به‌خوبی نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، زیرا انقلاب در کشور، منطقه و جهان منشأ تحولی شد که همچنان ادامه دارد و چشم آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است.

در حاشیه این جلسه «وحید کریمی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های خراسان شمالی از برنامه‌ریزی و اجرای بیش از ۶۰ برنامه مرتبط در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار