فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتش از نخبگان حمایت می‌کند

امیر سرتیپ «واحدی» حمایت از نخبگان را از مهم‌ترین شاخصه‌ها در ارتش دانست و گفت: نخبگان به‌عنوان موتور محرکه نیروی هوایی ارتش، اثرگذاری بارزی در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی این نیرو دارند.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 25January 2023

نشست فرمانده نیروی هوایی ارتش با نخبگان و هیئت علمی دانشگاه شهید ستاریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع نخبگان و هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به نقش دانشمندان و نخبگان در این نیرو اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دانشمندان ما می‌توانند با ایجاد گروه‌های نخبگان، گلوگاه‌های حساس نیروی هوایی ارتش را همچون گذشته رفع کنند.

امیر واحدی افزود: برای تحقق این هدف و رسیدن به مقصد تعیین‌شده، تمام برنامه‌ریزی‌ها براساس سندی مدون در حال پیشرفت است و هرکدام از اساتید باید این را یک تکلیف بدانند تا با راهبری نخبگان و دانشمندان جوان، بتوانند نقش خود را به بهترین شکل در رشد و تعالی نیروی هوایی ارتش به‌کار گیرند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان و مسئولان حاضر گفت: رفع دغدغه‌های نخبگان یکی از عوامل ماندگاری آن‌ها در چرخه پژوهشی و خدمت‌رسانی به مجموعه نیروی هوایی ارتش است که از میان برداشتن چنین مشکلاتی علاوه بر ارتقاء روحیه می‌تواند کارآمدی آن‌ها را نیز افزایش دهد.

وی اظهار داشت: بدون شک نخبگان به‌عنوان موتور محرکه نیروی هوایی ارتش، اثرگذاری بارزی در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی این نیرو دارند و آنچه امروز حائز اهمیت است، پیشی گرفتن در مباحث علمی به‌خصوص در حوزه هوانوردی است که تلاش و همت بیش از پیش نخبگان را می‌طلبد.

امیر واحدی تأکید کرد: هم‌افزایی و تعامل حداکثری دانشگاه هوایی شهید ستاری با مراکز علمی و پژوهشی در داخل و خارج از نیرو یکی از اولویت‌های نیروی هوایی ارتش برای استفاده از ظرفیت‌های حداکثری است که می‌تواند ما را در مسیر رشد و تعالی بیش از پیش ارتقاء دهد.

فرمانده نهاجا در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از نخبگان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در صدر آن، امیر سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش همواره یکی از حامیان نخبگان بوده که این خود نشان از جایگاه آن‌ها در بدنه ارتش دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها