معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

اردوهای راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است

نظری گفت: اردو‌های راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است و می‌تواند حماسه‌ها و مجاهدت‌های حماسه ساز را برای مردم و خصوصا جوانان تبیین کند.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ - 25January 2023

اردوهای راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز (چهارشنبه) در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور استان مرکزی در اراک، با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید اظهار داشت: بزرگترین پیام دفاع مقدس برای نسل جوان «ما می‌توانیم» است و مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی بزرگترین حماسه‌ها و افتخارات را رقم زدند و امروز این پیام مهم به نسل جدید به خوبی منتقل شود.

نظری با تأکید بر اینکه دفاع مقدس درس وحدت، انسجام و هم افزایی برای پیروزی‌های بزرگ می‌دهد، افزود: در شرایط امروز نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس هستیم و اردوهای راهیان نور مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت و غیرت دینی در دفاع مقدس پیروزی‌های بزرگی خلق کردند و به برکت فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت و نقش آفرینی سپاه و نیره‌ای مسلح امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را راهکار مهم در برابر توطئه‌های دشمن در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس مطرح کردند، گفت: امروز که جنگ شناختی توسط دشمنان توسط فضای مجازی به کار گرفته شده جهاد تبیین می‌تواند اهداف شوم دشمنان را خنثی کند.

وی تأکید کرد: اردوهای راهیان نور مهمترین سنگر برای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی است و باید از این ظرفیت ارزشمند، بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

نظری ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه‌های فرهنگی، اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند که در این شرایط، بهره‌گیری از ظرفیت اردوهای راهیان نور می‌تواند تأثیر مثبتی در مقابله با توطئه دشمنان داشته باشد.

نظری گفت: در بیش از ۲ سال شرایط منحوس کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی برگزار نشد اما با تدبیر دولت سیزدهم و کنترل این بیماری، امروز شرایط عادی زندگی در کشور حکم‌فرما است و باید تلاش شود تا جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور بیش از پیش حضور داشته باشند.

وی با محکومیت اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه بیان کرد: دشمنان ملت ایران هرکجا با خطری مواجه می‌شوند، نسبت به تحریم آن مجموعه اقدام می‌کنند.

نظری اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و خدمت‌رسانی به مردم کشور و مظلومان جهان را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها