فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد؛

اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز اراکی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ مهجوری از اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز اراکی به اردوهای راهیان نور در دومین مرحله از اعزام در اراک خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 25January 2023

اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز اراکی به اردوهای راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز (چهارشنبه) در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان اراکی به مناطق سرزمین نور اظهار داشت: راهیان نور در راستای تداوم راه و سیره شهدا است و حضور جوانان و نوجوانان در سرزمین نور که منشأ خیرات و برکات فراوان است نسل جدید را مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

مهجوری افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان هستیم و شهر اراک در راهیان نور دانش آموزی اعزام قابل توجهی انجام داده و استقبال باشکوه نوجوانان از این اردوها نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان دارد.

وی با تشریح برنامه‌های سپاه در اعزام دانش آموزان به مناطق سرزمین‌های نور گفت: در نخستین مرحله، یک هزار دانش‌آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: امروز هم حدود ۶۰۰ دانش‌آموز دختر متوسطه در دو مرحله عازم اردوی راهیان نور می‌شوند و برگزاری اردوهای راهیان نور همچون رزمایش فرهنگی و تربیتی است که باید از این فرصت بسیار مناسب به خوبی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوها از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، شلمچه، محمودوند و شوش دانیال بازدید به عمل می‌آید و دانش آموزان از طریق روایتگری راویان برجسته از فضای معنوی این اردوها بهره‌مند خواهند شد.

انتهیا  پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار