مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) قزوین؛

پاسداران با خدمت در سپاه برای خدا مجاهدت می‌کنند

حجت‌الاسلام معبودی گفت: پاسداران با خدمت در سپاه برای خدا مجاهدت می‌کنند، ولایت‌پذیری و ولایتمداری نیز از برجسته‌ترین خصایص نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ - 25January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) قزوین، در نشستی که با حضور معاونت های نمایندگی ولی فقیه در شهرستان آوج برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب و محکوم کردن اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران اظهار داشت: معنویت و دین مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری ازانقلاب اسلامی است که سپاه و بسیج این رسالت مهم را برعهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه پاسداران با خدمت در سپاه برای خدا مجاهدت می کنند، اظهار کرد: ولایت پذیری و ولایتمداری نیز از برجسته ترین خصایص نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به حماسه های سپاه در دوران دفاع مقدس، گفت: سپاه توانست درحفظ کشور، نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار چشمگیری ایفا کند. به همین دلیل حضرت امام (ره) در اهمیت نقش آفرینی سپاه در انقلاب اسلامی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار