در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار رادان: حرکت در مسیر شهدا در دستور کار خادمین مردم در فراجا قرار دارد/ زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس وظیفه مسئولان نظام اسلامی است

فرمانده فراجا، فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی را از وجود فکری نیروهای فراجا دانست و گفت: جنگ تمام نشده، بلکه نوع آن به گونه‌ای خطرناکتر تحت عنوان «جنگ نرم» تبدیل شده است و براین اساس، در فرماندهی انتظامی کل کشور، خادمین مردم با مسلح شدن به دانش روز و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و بومی، حافظ جان و مال و امنیت مردم عزیز و ملت شریف ایران هستند.
کد خبر: ۵۶۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸ - 28January 2023

نقش‌آفرینی نیروهای فراجا در جنگ نرم دشمن/ نباید اجازه دهیم دفاع مقدس فراموش شدسعید نوروزی پور/ سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید به بهره‌گیری از روحیه ایثار و شهادت در عملیات‌هایی که فرماندهی کل انتظامی کشور در پیش دارد، اظهار داشت: جلوه‌های ایثار و شهادت از نحله‌های مختلفی شکل می‌گیرد و حرکت در این مسیر در دستور کار خادمین مردم در فراجا قرار دارد.

سردار رادان با بیان اینکه، یک زمانی دفاع مقدس را با حضور در جبهه‌ها و مجاهدت و مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح حس می‌کردیم، گفت: وظیفه امروز ما ارزشگذاری و ارج نهادن به یادگاران دفاع مقدس بعد از جنگ است که برای این مهم نیز در فرماندهی انتظامی کل کشور برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

فرمانده فراجا، فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی را از وجود فکری نیروهای فراجا دانست و افزود: همواره باید بپذیریم که جنگ تمام نشده است، بلکه نوع آن به گونه‌ای خطرناکتر تحت عنوان «جنگ نرم» تبدیل شده است و براین اساس، به‌ویژه در فرماندهی انتظامی کل کشور، خادمین مردم با مسلح شدن به دانش روز و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و بومی، حافظ جان و مال و امنیت مردم عزیز و ملت شریف ایران هستند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: نیروهای جوان ما امروز در فراجا همانند جوانان در دوران دفاع مقدس، با سرلوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت و تاسی به شهدای والامقام، در جبهه جنگ نرم در راه حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

سردار رادان در پایان، زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه مسئولان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید همواره با رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس ارتباط داشته باشیم و آنها را به عنوان الگوهایی ماندگار به نسل امروز معرفی کنیم. همچنین باید در برابر حوادث و رخدادهای امروز به‌ویژه در حوزه جنگ نرم دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هوشیار و آگاه و بابصیرت باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار