نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خبر داد؛ 

برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت ویژه برادران اهل سنت در هرمزگان

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت ویژه برادران اهل سنت در استان هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، در دیدار با اعضای ستاد برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی برنامه‌های فرهنگی ملی برای استان هرمزگان سودمند است و می‌تواند استان و ظرفیت‌های آن را در سطوح ملی معرفی کند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت توجه بر برنامه‌های جانبی همایش، عنوان کرد: برنامه‌هایی که در کنار همایش‌ها و اجلاسیه‌ها برگزار می‌شود گاهی اوقات به مراتب از خود همایش تاثیرگذارتر است به همین جهت باید به سمت افزایش تنوع و غنی‌سازی این برنامه‌ها گام برداشت.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بازدیدهای متنوعی از ظرفیت‌های جامعه اهل سنت استان هرمزگان تعریف شود تا وضعیت تعامل با اهل سنت برای تمام حاضرین مشهود شود.
 
حجت‌الاسلام‌ عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت، گفت: با توجه به چالش‌های فرهنگی موجود در استان هرمزگان امیدوارم سال آینده بخشی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به سمت اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی سوق پیدا کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار