معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج):

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است

حجت‌الاسلام «نصوری» گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت مسئله مهم به شمار می‌رود تا جشن‌های نیمه شعبان عالمانه برگزار شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 28January 2023

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا نصوری» معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های نیمه شعبان با بیان اینکه جلسه‌های مختلفی در استان برای دهه فجر و نیمه شعبان برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: همایشی با حضور مدیران مهدیه‌ها و مساجد استان در بابلسر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصوری با عنوان اینکه جشن‌های نیمه شعبان باید به صورت مردمی برگزار شود، خواستار فعال شدن مهدیه‌ها و مساجد در دهه مهدویت شد و افزود: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت امری مهم و ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه محتوا‌هایی برای برنامه‌های دهه فجر تهیه شده است، بیان کرد: طی چهار ماهه اخیر هزار و ۲۰۰ شبهه از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای درباره حضرت امام زمان (عج) مطرح شده که پاسخگویی به آن‌ها ضروری است.

حجت الاسلام نصوری عنوان کرد: نیمه شعبان در سال جاری با توجه به هجمه‌های دشمن و اغشاشات و ... باید باشکوه برگزار و جشن‌های نیمه شعبان عالمانه برای دفع نگاه‌های انحرافانه برگزار شود.

معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز از سوی رهبر معظم انقلاب به فرهنگ مهدویت، آمادگی برای ظهور و تمدن سازی تاکید کرده اند از این رو برنامه‌های جامعی برای جشن‌های نیمه شعبان طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها