فرمانده انتظامی استان یزد:

تروریست خواندن سپاه در پی شکست دشمن در اغتشاشات انجام گرفت

سردار بهدانی فرد گفت: وقتی دشمن اغتشاشات اخیر راه به جایی نبرد و با ابتکار نیروی انتظامی و سپاه مواجه شد دست به اقدام اخیر و تروریست خواندن سپاه زد.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ - 28January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان امروز در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر یزد در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه توانمند و مقتدر کشور محکوم است چرا که سپاه پاسداران یک سازمان نظامی نیست بلکه یک دستگاه فرهنگی و انقلابی متولد و زاییده انقلاب است که هم در قبل از جنگ تحمیلی و هم در هشت سال دفاع مقدس و هم بعداز آن در انجام اقدامات ارزشمند پیشرو بوده است.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: سپاه پاسداران با الگویی، چون شهید سردار سلیمانی در برخورد با گروه‌های تروریستی و معاندان و منافقان در همه جا از جمله در کشور‌های عراق و سوریه پیشقدم و پیشگام بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: هنگامی که دشمن در مقابل کشور مقتدر، توانمند و رهبری مقتدر ناتوان می‌شود به بهانه‌ها و‌توطئه‌های مختلف روی می‌آورد که تلاش برای به آشوب کشیدن کشور و معرفی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی از جمله این اقدامات خبیثانه است.

فرمانده انتظامی استان اقدامات دشمن و به خصوص پارلمان اروپا را محکوم به شکست دانست و تصریح کرد: این اقدامات دشمن از روی عجز و ناتوانی است و اگر چنین اقداماتی از سوی دشمن صورت نگیرد باید شک کرد.

وی یادآور شد: وقتی دشمن در اغتشاشات اخیر که ماه‌ها و سال‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده بود با تدبیر، پیروی از فرمایشات رهبری و ابتکار عمل نیرو‌های مسلح با کمترین خسارت مالی و جانی در کشور، شکست می‌خورد و در این اغتشاشات راه به جایی نبرد و با ابتکار نیروی انتظامی و سپاه مواجه شد دست به اقدام اخیر و تروریست خواندن سپاه زد.

بهدانی‌فرد گفت: دشمن زمانی که با اقدامات ارزشمند و مختلف سپاه در برهه‌های مختلف از جمله کمک به رفع مشکلات معیشتی، ساختن خانه برای محرومان جامعه، کمک در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل و ... مواجه می‌شود مجبور است از روی ناتوانی دست به اقدامات خبیثانه بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها