استقبال احزاب اردنی از عملیات استشهادی قدس: فلسطین رژیم اشغالگر را بیرون می‌اندازد

شماری از احزاب اردنی ضمن حمله شدید به بیانیه‌های حمایتی عربستان سعودی، مصر و اردن از رژیم صهیونیستی، تأکید کردند، این رژیم‌ها، ابزاری در پروژه هدف قرار دادن ملت‌های عرب هستند.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ - 28January 2023
استقبال احزاب اردنی از عملیات استشهادی قدس: فلسطین رژیم اشغالگر را بیرون می‌اندازدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پس از اینکه مصر، امارات، اردن و عربستان سعودی عملیات استشهادی در قدس اشغالی را که به هلاکت هشت صهیونیست منجر شد، محکوم کردند، برخی از احزاب اردن این اقدام کشور‌های عربی را به شدت محکوم کردند.
 
«ضیف الله فراج» دبیر کل حزب ناسیونالیسم اردن به شبکه خبری المیادین گفت: هیچ امیدی به برخی از رژیم‌های رسمی عرب نیست. این رژیم‌ها، ابزاری در پروژه هدف قرار دادن ملت‌های عرب هستند».
 
ائتلاف حزب‌های ناسیونالیست و چپگرا در اردن تأکید کردند، پاسخ به کشتار اردوگاه جنین و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، در قدس اشغالی، سریع و برق‌آسا بود.
 
حزب «العمل الاسلامی» (کار اسلامی) هم در این زمینه تصریح کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها بود و انجام چنین عملیاتهایی، تأییدی بر این است که ملت فلسطین همچنان به سرزمین و حقوق خود پایبند است و تمامی توطئه‌هایی را که در راستای نابودی مسئله فلسطین است، مردود می‌داند.
 
این حزب تأکید کرد، افزایش عملیات‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید بر این مسئله است که سرزمین فلسطین، رژیم صهیونیستی را بیرون خواهد انداخت؛ رژیمی که در مقابله با نیرو‌های مقاومت فلسطین، در ترس و عجز به سر می‌برد.
 
در همین ارتباط، وزارت خارجه سعودی، ضمن محکومیت عملیات استشهادی در قدس، این عملیات را «حمله به غیر نظامیان» توصیف و ادعا کرد، باید فرآیند صلح با صهیونیست‌ها از سر گرفته شود.
 
وزارت خارجه مصر هم ضمن محکومیت شدید عملیات استشهادی، صهیونیست‌ها را غیر نظامیانی دانست که مورد هدف قرار گرفته شده‌اند. وزارت خارجه اردن نیز ضمن محکومیت این عملیات، خواستار انجام اقدامات «فوری و کارآمد» شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار