فرمانده نیروی زمینی ارتش:

یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب با تمام قوا در حال امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده هستند

امیر حیدری گفت: یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب با اعلام آمادگی صد درصدی خود ضمن اعزام کمک‌های اولیه و تجهیزات اسکان به مناطق زلزله‌زده، با تمام قوا در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستند.
کد خبر: ۵۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 30January 2023

یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب با تمام قوا در حال امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده هستند/ تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده خوی هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی و آماده‌باش کامل یگان‌های مقابله با بلایای طبیعی این قرارگاه اظهار داشت: یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب با اعلام آمادگی صد درصدی خود ضمن اعزام کمک‌های اولیه و تجهیزات اسکان به مناطق زلزله‌زده، با تمام قوا در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستند.

امیر حیدری با اشاره به تشکیل قرارگاه امداد و نجات امام زمان (عج) برای کمک و یاری به مردم آسیب‌دیده خوی، گفت: فعالیت‌های این قرارگاه شامل اسکان موقت مردم، تامین غذای گرم و آب آشامیدنی، طبخ نان، آواربرداری و همچنین احداث بیمارستان صحرایی است که بحمدالله با تمام توان در حال امدادرسانی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی ارتش در دقایق اولیه نسبت به بارگیری و ترابری اقلام امدادی از هواپیما‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه ارومیه اقدام و با وجود برودت شدید هوا و بارش برف به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شدند.

وی بیان داشت: به محض اطلاع از وقوع زلزله در شهرستان خوی، بیمارستان‌های امام علی (ع) تبریز و بیمارستان ۵۲۳ منطقه ارومیه به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و هم‌اکنون نیز اکیپ‌های امداد و درمان متشکل از متخصصان، نیرو‌های امدادی و همچنین بیمارستان و اتاق عمل سیار به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

امیر حیدری با بیان اینکه تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستیم، خاطرنشان کرد: برابر نیاز و درخواست مسئولان ستاد بحران استان، آمادگی داریم با تمام توان به یاری مردم آسیب‌دیده بشتابیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها