موضع سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی

سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه‌های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 31January 2023

موضع سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «جان کربی» سخنگوی کاخ سفید در ارتباط با مانور‌های اخیر ارتش آمریکا و ارتش رژیم صهیونیستی که از سوی رسانه‌های عبری بزرگترین مانور چند سال اخیر عنوان شد، اظهار نظر کرد.

کربی در این باره افزود: ما از برگزاری این رزمایش مشترک خرسندیم و به همکاری نزدیک با شرکای خود در ارتش اسرائیل برای مقابله با تهدید‌ها و چالش‌های مشترک ادامه خواهیم داد.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه بدون اشاره به تجاوزات متعدد رژیم صهیونیستی به کشور‌های منطقه از جمله سوریه و حضور غیر قانونی نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، مدعی شد: بدون شک، اصلی‌ترین تهدید و چالش حال حاضر در منطقه، از تهران سرچشمه می‌گیرد.

وی که با سی ان ان گفت‌وگو می‌کرد بدون اشاره به کارنامه سیاه آمریکا در دخالت‌های نظامی در منطقه، تصریح کرد: رزمایش مشترک ارتش آمریکا و اسرائیل در منطقه، پیامی برای هر طرفی در منطقه است که می‌خواهد از تروریست‌ها حمایت کند، این رزمایش پیامی برای کسانی که می‌خواهند برنامه خطرناک موشک‌های بالستیک را ادامه داده و امنیت منطقه را به چالش بکشند داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار