فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است

امیرحیدری گفت: ارتش به عنوان خدمتگزار نظام و مردم از زمان قبل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برحه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده و مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.
کد خبر: ۵۷۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 31January 2023

امیرحیدری: ارتش مقتدرانه در کنار مردم ایستاده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین افتتاح سالن همایش ذوالفقار مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال‌زدنی خود در عرصه‌های مختلف، ثابت کرده که پا در رکاب و مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی و به عنوان خدمتگزار نظام و مردم در برهه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده است.

امیر حیدری به دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دستاوردهای مهم و قابل توجهی دارد که همه اندیشمندان و سیاستمداران داخلی و خارجی به آن اذعان دارند.

فرمانده نیروی زمین ارتش جمهور اسلامی با اشاره به بیانیه امام خمینی (ره) در خصوص ماندگاری تحکیم و ارتش در ساختار نیروهای مسلح کشور و نقش آن در استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: ارتش در پرتوی اعتقادات، باورهای دینی و توانمندی‌های علمی و عملی با عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

وی در پایان با تأکید بر وحدت، همدلی و خودکفایی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌افکنی دشمنان کشور خاطر نشان کرد: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرأت حمله ندارد. امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری توانسته است از حیثیت اسلام، قرآن، نظام و ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار