۴۴ سال افتخار/ رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع رسانه‌ای از انقلاب اسلامی را فراموش نکنید

سودانی گفت: از اهالی رسانه انتظار دارم دفاع از سه مظلوم را فراموش نکنند. اولین مظلوم، انقلاب اسلامی، دومین مظلوم رهبر معظم انقلاب اسلامی و سومین مظلوم استان خوزستان است که باید با روشنگری و جهاد تبیین به دفاع از این سه پرداخت.
کد خبر: ۵۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ - 01February 2023

دفاع رسانه ای از انقلاب اسلامی، رهبری و خوزستان را فراموش نکنید«ناصر سودانی» رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام تبریک ایام الله دهه فجر، روشنگری و مطالبه‌گری درست را بهترین نیاز جامعه امروز دانست و اظهار داشت: همه در هر جایگاهی موظف اند نسبت به انجام ماموریت های فرهنگی و اجتماعی خود اقدام کنند.

وی به ماموریت‌ها و رسالت دانشگاه امیرالمومنین (ع) خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: این مرکز علمی، پایگاهی برای عزیزانی است که علاقه دارند در فضایی ارزشی به کسب علم و دانش بپردازند.

سودانی گفت: کارهای خوبی در این مرکز در حال انجام است و مقدمات بین‌المللی شدن این دانشگاه را نیز فراهم آورده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت کشورهای همسایه نیز بهره ببریم چرا که معتقدیم انقلاب ما باید بر اساس اصول علمی و منطقی به دنیا صادر شود.

رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز گریزی هم به مسائل روز جامعه زد و متذکر شد: از اهالی رسانه انتظار دارم که با توجه به موقعیت کنونی کشور، دفاع از سه مظلوم را فراموش نکنند. اولین مظلوم، انقلاب اسلامی، دومین مظلوم رهبر معظم انقلاب و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و سومین مظلوم استان خوزستان است که باید با روشنگری و جهاد تبیین به دفاع از این سه پرداخت.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با وجود صلابت و اقتداری که دارد با هجمه صدها رسانه و شبکه تلویزیونی معاند روبروست که قصد دارند، جلوه ای دیگر از آن را به دنیا نشان دهند. رهبر معظم انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از اهرم ها و ستون هایی که مانع رسیدن اهداف پلید استکبار جهانی در منطقه و جهان اسلام به خواسته‌های ضدبشری‌شان است را همیشه در تیررس حملات خود قرار می دهند و سوم، مظلومیت مردم خوزستان است که علی‌رغم دفاع جانانه در جنگ هشت ساله و آسیب‌های جدی و به رغم داشتن سرمایه های بزرگ، همچنان شاهد بی مهری و بحران در این جغرافیای حماسی هستیم.

سودانی گفت: رسانه های متعهد ما باید تجزیه و تحلیل درست و منطقی از مسائل روز ایران، منطقه و جهان را به مردم ارائه بدهند و البته دست از مطالبه گری منصفانه هم برندارند تا ان‌شاءالله شاهد آرامش در کشور و توسعه روزافزون در همه امورات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها