فراخوان کمک فوری به زلزله‌زدگان خوی/ وسایل گرمایشی در اولویت است

براساس اعلام سازمان هلال احمر، زلزله‌زدگان خوی هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.
کد خبر: ۵۷۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 01February 2023

فراخوان کمک فوری بهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، زلزله به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه هشتم بهمن، در استان آذربایجان غربی (شهرستان خوی) را لرزاند.

این زمین‌لرزه سبب آسیب رسیدن به ۲۰ تا ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در ۷۰ روستای شهرستان خوی شده و تاکنون هزار و ۱۶۷ مصدوم و سه فوتی داشته است.

در این وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان خوی و روستا‌های اطراف آن به اجبار در چادر اسکان داده شده‌اند. سرمای شدید هوا، بارش برف و یخبندان آنان را با خطرات بیشتری مواجه و زندگی همطوطنان را در این نقطه از کشور دشوار کرده است.

با وجود امدادرسانی نهاد‌های رسمی، براساس آنچه سازمان هلال احمر کشور اعلام کرده است، مردم منطقه هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.

خیریۀ نیکان به یاری کمک‌های شما تا آنجا که در توان دارد، برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی تلاش خواهد کرد. خیرین و نیکوکارت می‌توانند در این امر خیرخوانه کمک کنند.

برهمین اساس خیرین می‌تواند برای کمک به آدرس‌های ذیل مراجعه کنند.

حمایت آنلاین: https://b۲n.ir/n۷۲۱۶۰ - شبکه اجتماعی: @nikancharity

مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت با شماره ثبت ۲۶۳۹۴ پس از دوازده سال فعالیت مداوم در زمینه کار‌های نیکوکارانه و حمایت از خانواده‌های محروم، همواره خود را یار و یاور آنان می‌داند و می‌کوشد در هر وضعیتی به ویژه هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله تنهایشان نگذارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها