۴۴ سال افتخار/

گلبانگ جشن‌های پیروزی انقلاب در فرودگاه ‌زاهدان به صدا درآمد

پاسداران سپاه فرودگاه همزمان با شروع جشن‌های پیروزی انقلاب با اهدای گل، شیرینی و اجرای سرود در فرودگاه بین‌المللی زاهدان از مسافران تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 01February 2023

گلبانگ جشن های پیروزی انقلاب در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به صدا درآمدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، پاسداران سپاه فرودگاه زاهدان همزمان با شروع جشن های پیروزی انقلاب با اهدای گل، شیرینی و اجرای سرود خمینی ای امام در فرودگاه بین‌المللی زاهدان از مسافران تجلیل کرده و به استقبال جشن های پیروزی انقلاب رفتند.

همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود تاریخی، شکوهمند امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری پاسداران سپاه فرودگاه بین‌المللی زاهدان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را با ورود پرواز تهران به زاهدان و اهدای شاخه‌های گل، پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی از مسافران و خلبانان، کادر،خدمه میهمانداران این پرواز در هنگام ورود و مسافرین درهنگام خروج از زاهدان تجلیل کردند و نوید فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را به آنان تبریک گفتند.

در مراسم باشکوه امروز پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اجرای مانور، رژه موتوری، اهدای شاخه‌های گل، کتاب، پذیرایی شیرینی و شکلات، سرود زنده خمینی ای امام، دهل و ساز، نمایشگاه کتاب و عکس ویژه دهه مبارک فجر را برگزار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار